Saturday, September 19, 2009

Happy Eid..

Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada semua umat Islam diseluruh dunia..

Bagiku Aidilfitri tahun ini tidak bermakna kerana ayah tiada disisi.. Doaku agar ayah sentiasa ceria dan sihat sejahtera tanpa aku,mak dan adik2 yang lain.. Salam aidilfitri buat ayah.. Biarpun jauh dimata, namun ayah sentiasa dihati kami semua.. Kami akan selalu mendoakan ayah supaya tabah mengharungi kehidupan di bumi anbiya sana dan pulang dengan kejayaan nanti, insyaAllah..






Di hari mulia ini, aku ingin memohon jutaan ampun dan maaf kepada semua yang mengenali diriku jika aku ada melukakan hati kalian secara sedar mahupun tidak.. semoga berbahagia di Aidilfitri ini..

Kepada saudara-mara yang berada jauh di perantauan, Selamat Hari Raya Aldilfitri.. Walaupun kita tak bertatap mata, tak berborak mesra, tak bersama2lah, tapi.. kita tetap tengok anak bulan yang sama.. tetap berhari raya pada hari yang sama.. Nanti bila kalian pulang, jomlah kita rasa sama2 ketupat dan rendang, lontong, kuih muih dan macam2.. Kita berhari raya bersama2, bermesra dan bermaaf-maafan bersama2.. Takapa, sabar ya..

Ok lah, bye..

4 comments:

Fatini Ismail said...

Assalamualaikum.

sama2 larr kita brdoa agar ayah fauwaz dlam keadaan c'hat..hnya doa bleh d brikn kpda org yg jauh d sana utk mmprthankn negara trcinta kita ini..jgn sedeh n jgn larr juga brsusah hti cause Allah sntiasa brsama org2 yg briman.. kmi maafkn hmpa fauwaz..tlg larr maafkn kwnmu yg seorang ni yg bnyk menyushkn mu..insyaallah,kita akn d brkati n d redhai Allah s.w.t..

Fatini Ismail said...

fauwaz..update arr slalu blog nih..

ummu ijlal said...

assalamualaikum...

hi kakak! Ngah yoi gi umah wan akak raya aritu, tapi tak sempat jmpa kakak..rindu sgt...ntah bila kita dpt jmpa ek? bila2 mai kl maila umah Ngah yoi ek?

Islamic Girl said...

Tiniey: W'slm.. makasih tini. Hmpa kawan sejati kmi..hehe. kami maafkan hmpa eih.. kmi pn mtk maaf jgk. eh, hmpa mna ada slh apa2 pn kt kmi. hehe.. Ya, insyaAllah, allah berkati kita semua..

Ngah yoi: w'salam ngah yoi.. kakak pn rndu ngah yoi jugak..
insyaallah,ada masa, kami pegi umah ngah yoi norh..Kirim slm family..