Wednesday, November 18, 2009

Permudahkanlah Ya Allah...

Ya Allah... esok akan tiba hari yang paling menggetarkan hati dan tubuh badan semua murid2 tahun 6 SKJ. Result UPSR akan keluar dan akan menentukan berapakah tahap pencapaian yang diperoleh setiap org. Termasuk aku, salah seorang murid yang akan mengambil slip tersebut... Heee. ketaqnyaa. Kpd yg mgnali driku ini.. kupohon maaf andainya aku ada buat salah kpd korang... halalkn mkn mnm aku selama ni yer.. Doakan aku memperoleh keputusan yang sepatutnya menggembirakan hati semua org.

Kepada kawan2 tercinta, jgn putus asa dan teruskan berusaha. Aku disini setia menyayangi dan mendoakan hangpa semua:)).. aku hrp hgpa suma pon tak lupa aku kat sini yerr. Macam yg Aisyah Fatihah kata, aku straight sayanggggg kat hgpa suma.. tnpa hgpa, mgkin aku tak pernah rasa nikmat berkawan... Aku ngaku sedehhhhhhhhhh sgt nk tggai hgpa suma tapi kita mana boleh putarkan balik masa2 lalu kita yg dipenuhi dgn suka duka yg dillui brsama2.. Expacially kepada Aina, Chepah, Cheda, Aisyah, Adik... Aku sayang hgpa sgt2... aku rasa sekejap sgt masa berlalu... berat hati nk lepaskn hgpa.. And tak lupa jugak, STARSH ataupun Syahmi, Tajuddin, Amin, Razin, Solehen ngan Haikal(besfrenz kami suma yg sgt2 baik, x mcm lelaki lain)... Aku takkan lupa hgpa setiap sorang.. thanx coz byk mmbntu dlm byk perkara... i'm very appreciate it.. Senang kata, suma warga SKJ yg tak jemu2 mendoakan kesejahteraan kami, TERIMA KASIH banyak2... Tanpa kalian siapalah kami...

Nanti aku upload gmbr2 yg sempat diambil sebagai kenangan.. aku takkan lupa kpd setiap sorang kawan2 aku yg bertakhta dihatii....

All the best!!! Laa takhkhaf walaa takhzan innallahama'anaa...

Insya'allah, we can get 5A, my dear friends.. Let's us all go for Solat Hajat. Semoga Allah permudahkan... Doakan kami semua jangan ketaq narh!!

Isk, kenapa kita suma mesti brpisah???:'(


LUV U ALL FRIENDS!!!!!!!!!!!!!
BEST OF LUCK YA TOMORROW!!!!!!!!!!!!!!!!
5A WILL BE OURS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
KEEP PRAYING AND OPEN UR SLIP WITH BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM.....
aku sayang hgpa suma!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

3 comments:

~albazrah~ said...

Alhamdulillah...Tahniah kakak Fauwaz... Allah telah kabulkan doa kakak. Tapi kakak kena syukur banyak2... Sujud syukur.

Doa semoga kakak akan terus berjaya. Allah telah dengar dan maqbulkan doa kakak.

Islamic Girl said...

Alhamdulillah.. Terima kasihlah, tehma.. berkat doa semua..

kakak dah buktikan bahawa kakak boleh buat..kakak pun awai2 x pcaya yg kakak boleh dpt. Syukur, Allah dengar dengar doa kakak...

thanks a lot!!!

ummu ijlal said...

tahniah atas kejayaan...ini bukan pengakhiran kepada sebuah usaha tapi sebenarnya permulaan bagi sebuah langkah baru...semoga lebih cemerlang dalam ujian sebenar kehidupan untuk menuai kejayaan di akhirat kelak...